avivaklub_1600x600

Hamarosan a XXII. kerületben is elérhető az Aviva Módszer! Figyeld az oldalt, hogy együtt kezdhessünk!

Ismerd meg tested működését, tanulj meg vele bánni úgy, hogy minden nap egyre egészségesebb, fittebb legyél. Szeresd és éld meg nőiségedet, mely biológiai velejárói ezután nem női gondok lesznek, hanem csupán női dolgok.

Bejelentkezés >>

Az AVIVA torna NŐK esetében hatással van:

– változó kori panaszok
– premenstruációs tünetekre
– menstruációs fájdalom
– erős vérzés,
– hosszan tartó menzesz
– az első menstruációt meghozza még 20-34 éves korban is
– inkontinencia
– mióma
– ciszta
– segít a meddőségen
– PCOS (policisztás ovarium szindróma)
– elmaradt vérzésre
– havi ciklus beállítására
– fogantatásra (peteérés elősegítése, petevezeték elzáródásának feloldására)
– segít ovulációhiány esetén
– segít az indokolatlan tejelválasztásnál
– renyhe bélműködésre
– súlytöbblet (hormonális eredetű)
– idegrendszeri problémákra (oldja a depressziót, a belső feszültségeket)

Az AVIVA torna FÉRIAK esetében hatással van:

– prosztata problémára
– merevedési zavarra
– inkontinenciára
– renyhe bélműködésre
– idegrendszeri problémákra
– spermiumok mennyiségét, életképességét pozitívan befolyásolja
– vizelési nehézségek esetén

A gyakorlatokat hetente 2-3 alkalommal ajánlott elvégezni, legalább egy pihenőnapot tartva.

Az AVIVA Módszer 18 gyakorlatát a hölgyeknek zenére, folyamatosan, megszakítás nélkül kell végig csinálni 30 perc alatt. A gyakorlatok közben a belső izmok megmozgatásával a „célszervek” fokozott vérellátásnak köszönhetően többlet vitamin, ásványi anyagellátásban, részesülnek. A módszer beállítja az optimális hormonszintet, beindulnak a test öngyógyító mechanizmusai.

Hogyan kezdjük?

Az AVIVA módszer 18 alap gyakorlatát és a rövidített módszert egy 4 órás betanuló Aviva tanfolyam keretében lehet elsajátítani. A tanfolyamon foglalkozunk a helyes táplálkozással, testtartással is, melyekkel rövidtávon a gyakorlatok hatását fokozhatod a gyorsabb eredmény elérése céljából, hosszútávon a tudatos egyészségmegőrzés fontos részeként alkalmazhatod ismereteidet.

A betanuló alaptanfolyamot követően a gyakorlatokat otthon is lehet végezni, vagy gyakorló órák keretében az AVIVA Klub által tartott foglalkozásokon.

Általános utasítások a tornázással kapcsolatban:

– 2-3 órával a gyakorlatok elvégzése előtt nem ajánlott jóllakni, de szabad inni.
– A gyakorlatokat folyamatosan kell végezni, fáradtság esetében helyben kell lépegetni hosszabb időn át, nem szabad leülni vagy lefeküdni.
– A gyakorlatok végzése idején legyen a test vékony anyaggal takarva még nyáron is, főleg csípőtől lefelé ajánlatos a meleg ruha, zokni.
– A gyakorlatok elvégzése után semmiképpen sem szabad lezuhanyozni, vagy fürdőkádba ülni (még nyáron sem). A tornától elért belső meleget (töltést) a víz közömbösíti! Tanácsos fürdőkesztyűt használni (frottírozni) 36 órán át.
– A gyakorlat befejezése után meleg ruhát kell felvenni, pihenni kell és lecsillapodni.
– Nem szabad összekapcsolni ennek a módszernek a gyakorlatait más módszer gyakorlataival, vagy más mindennapos cselekvéssel.
– A gyakorlatnak serkentő hatása van, ezért nem ajánlatos elalvás előtt végezni.
– Minden nő, aki elhatározza, hogy végzi ezeket a gyakorlatokat, legyen egészséges testi állapotban.
– A gyakorlatok mérséklik az étvágyat egy-két nap alatt, ezért hatékonyak súlytöbblet esetén is.
– Derék-és hátfájás esetén, valamint erős fáradtság esetén az összes gyakorlatot szökdelés, sasszézás, hirtelen mozdulatok nélkül végezzük.
– Azokon a napokon, amikor a gyakorlatokat végezzük, sok meleg italt kell inni, és korán le kell feküdni.

Mikor ne tornázzunk?

Tilos az Aviva tornagyakorlatait végezni:
– Spirál használata esetén, mivel a torna hatására fokozódik a spirál méhnyálkahártyára gyakorolt roncsoló hatása!
– Ne tornázzunk akkor, amikor rendellenes vérzést tapasztalunk.

Várandósság esetén.
Ha várandós vagy, a gyakorlatokat erős beszorítások, sarokra huppanások nélkül végezd, amíg úgy érzed, jól esik a torna.
Mellette, illetve helyette javasolt Judit Puni – Várandós tornáját gyakorolni.
Egészséges várandósság során nem okoz gondot, de veszélyeztetett terhesség esetén ne végezd a gyakorlatokat!

ovulacio-serkentoKatinkának 23 napra jött meg rendszeresen a menzesze. A tornával az volt a célja, hogy ciklusát 28 napra kitolja. Kitartó gyakorlásának köszönhetően már 26 napos ciklusnál tart.,
terhes-noMónika, férjével öt éve várta már a gyermekáldást, amikor megismerkedett az Aviva módszerel. 2015. júniusában végezte el az alaptanfolyamot, és hetente kétszer járt szorgalmasan gyakorló órára, valamint változtatott étkezési szokásain. Augusztus közepe felé azonban nem jelentkezett többet, azt hittem, talán nyaralni ment, de szeptember elején meglátogatott az egyik gyakorló óra alkalmával, és közölte a jó hírt, hogy iker lakók vannak a pocakjában.,